2009-08-20

Utfrusen ur mitt hus

Ja snart var det då dax att komma hem till sitt nya hus som har varit ockuperat hela veckan (av vem?). Jag måste erkänna att det känns lite pirrigt och att det har varit svårt att släppa tankarna på vad man har gjort med vårt hem. Jag vet i vart fall att grannarna har varit mycket nyfikna och till och med taxarna har strykit omkring utanför huset. Inte undra på det då det har varit massor av folk med bilar, partytält, containers, firmabilar, lastbilar, byggare och filmteam nästan dygnet runt där. I vart fall så har Maja fått besöka huset i går och träffat dem, men hon har inte sagt något och kallar det bara "hemligheter" se hennes blog Style and Life by Leia.
Ni som undrar vad jag menar måste jag göra besvikan, då jag i dag inte får avslöja något ännu "men den som lever får se". Ett litet tips se bilden nedan.

Inga kommentarer: